Böngészés a következőben: Hozzátáplálási útmutató

Hozzátáplálási útmutató
0

Az őszibarack és a sima héjú nektarin elsősorban friss gyümölcsként adható a babának. A viszonylag magas C- és B-vitamin tartalmának, valamint kedvező cukor- és gyümölcssav-arányának köszönhetően az alma mellett általában az első ízek egyike, amivel a kicsi megismerkedik. A lédús barackot hámozás után turmixolva, pürésítve vagy reszelve kínálhatod – önmagában vagy más zöldségekkel/gyümölcsökkel kombinálva.

Hozzátáplálási útmutató
0

A sütőtök az első zöldségek egyike, amelyet a hozzátáplálás során bevezethetünk a csecsemő étrendjébe. Több fajtája is ismert, enyhén édeskés ízét általában kedvelik a kicsik. Sárga húsának magas a karotin és szénhidrát tartalma, emellett pedig fontos C- és E-vitamin forrás. Célszerű teljesen érett tököket választani, amelyet pürésítve, vagy akár más élelmiszerekkel keverve készíthetsz el a babának.

Hozzátáplálási útmutató
0

A legtöbb szakértő szerint a hozzátáplálást ideális gyümölcsökkel kezdeni, és ezek közül is az egyik legjobb választás az alma. Bár vas- és fehérjetartalma nem kiemelkedő, csak nagyon ritka esetben vált ki allergiás reakciót. Az első pár napban célszerű rostmentes formában kínálni, így a babának először csak az új ízzel kell megismerkednie. Ezután bátran következhet a gyümölcspép, amelyet például más élelmiszerekkel is keverhetsz.